1.ΓΕΝΙΚΑ
Στο χώρο της boutiquetel.gr λειτουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει ως σκοπό την πώληση συσκευών κινητής τηλεφωνίας.

Η επωνυμία μας

BOUTIQUETEL

Η έδρα μας

Γρηγορίου Λαμπράκη 126 Πειραιάς
ΑΦΜ: 171853015
ΔΟΥ: Α΄ΠΕΙΡΑΙΑ
ΓΕΜΗ: 146703901000
 
Τηρείται σειρά προτεραιότητας στις online παραγγελίες .Μετά την εξάντληση των αποθεμάτων οι υπόλοιπες παραγγελίες περνούν σε κατάσταση αναμονής για τις επόμενες 3 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που δεν κατέστη εφικτή η διαθεσιμότητα του προϊόντος και μετά το πέρας των 3 ημερών η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημα και ενημερώνεστε μέσω mail. 
 
Η αποδοχή των όρων που αναφέρονται στο site μας καθιστούν υπεύθυνο τον αγοραστή ως προς την ανάγνωση και την κατανόηση της συμφωνίας που αποδέχεται. Για οποιαδήποτε απορία και αποσαφήνιση των όρων χρήσης το boutiquetel.gr δεν φέρει καμία ευθύνη εάν δεν ερωτηθεί από τον αγοραστή.

 
2. ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Όλα τα διατιθέμενα προϊόντα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές έτσι όπως ορίζεται από την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των διατιθέμενων προϊόντων ορίζονται από την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρεία. Ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για την ενημέρωση του σχετικά με τις ακριβείς προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των διατιθέμενων προϊόντων. Η ανάρτηση πληροφοριών και τεχνικών χαρακτηριστικών στο boutiquetel.gr γίνεται με κάθε επιφύλαξη και είναι σύμφωνη με τις εκάστοτε πληροφορίες που δημοσιοποιεί ο κάθε κατασκευαστής για το προϊόν του.

 
 3. ΙΣΧΥΟΝ ΔΙΚΑΙΟ
Η boutiquetel.gr έχει την έδρα της στον Πειραιά, Ελλάδα και γι αυτό όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο (Οδηγία 2000/31/ΕΚ, ΠΔ 131/2003) καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.
Αν και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να διασφαλίσουμε το απόρρητο των προσωπικών σας δεδομένων, μπορεί να τα αποκαλύψουμε αν υποχρεωθούμε νομικά.

 
4. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΟΛΗΨΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Δικαίωμα παραγγελίας έχουν άτομα με συμπληρωμένο το 18 έτος της ηλικίας τους. Σε περίπτωση ψευδών ή αλλοιωμένων στοιχείων το boutiquetel.gr δε φέρει καμία ευθύνη και επιβαρύνει τον αγοραστή με τα έξοδα αποστολής του αντικειμένου.
 
Η παραγγελία ισχύει αφότου συμπληρωθούν τα απαιτούμενα πεδία στην φόρμα ηλεκτρονικής παραγγελίας του boutiquetel.gr. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία κρίνεται απαραίτητο να αναγνωστούν και να κατανοηθούν οι όροι χρήσης καθώς και να γίνει η αποδοχή τους. Μερική ή ολική ακύρωση ή και αλλαγή της παραγγελίας γίνεται μόνο αφού έχει ενημερωθεί έγκαιρα το boutiquetel.gr με email (info@boutiquetel.gr) πριν την παραλαβή του αντικειμένου από την εταιρεία διανομής. Σε κάθε άλλη περίπτωση ο αγοραστής επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής από και προς το κατάστημα, σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της συνεργαζόμενης εταιρείας διανομής. Σε περίπτωση λάθους καταχώρησης ως προς το απόθεμα του προϊόντος το boutiquetel.gr θα ενημερώσει άμεσα τον αγοραστή ώστε να ακυρωθεί ή τροποποιηθεί η παραγγελία του.

 
5. ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ
Οι αναρτημένες τιμές των προϊόντων στο boutiquetel.gr βρίσκονται πάντα σε ευανάγνωστη θέση πλησίον του κάθε προϊόντος. Οι τιμές μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση από boutiquetel.gr όπως η εταιρεία κρίνει απαραίτητο. Οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.(24%) . Ο αγοραστής με την επιβεβαίωση της παραγγελίας οριστικοποιεί ότι θα παραλάβει το προϊόν στην τιμή που αποδέχτηκε ακόμα κι αν τροποποιηθεί η τιμή του προϊόντος σε μέλλοντα χρόνο. Σε περίπτωση λάθους καταχώρησης ως προς την τιμή του προϊόντος το boutiquetel.gr θα ενημερώσει άμεσα τον αγοραστή και διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του.

Όροι τιμολογίου βάση ΠΟΛ 1150 άρθρο 39α
Διαδικασία Έκδοσης Τιμολογίου

ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τα παρακάτω έγγραφα θα πρέπει να επισυνάπτονται στην online παραγγελία αλλιώς η παραγγελία θα ακυρώνετε . 
1)  Έντυπο Προσωποποιημένης Πληροφόρησης με τα Στοιχεία Μητρώου Επιχείρησης, όπου θα αναγράφονται οι ΚΑΔ της επιχείρησης, από το λογαριασμό της εταιρείας σας στο Taxisnet (σε αρχείο pdf) όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας
2) Αντίγραφο της ταυτότητας του Επιχειρηματία
3)Αποδεικτικό ΓΕΜΗ για όσους είναι υπόχρεοι  Κ1-941οικ/2012 (ΦΕΚ Β' 1468)
4) Εκτύπωση από το TAXISNET με ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας τους βεβαιωμένους λογαριασμούς της επιχείρησης (σε αρχείο pdf) απ όπου αναμένετε και η κατάθεση .
 
ΓΙΑ ΤΙΣ (ΑΕ,ΟΕ,ΙΚΕ, κλπ) ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
 
Τα παρακάτω έγγραφα θα πρέπει να επισυνάπτονται στην online παραγγελία αλλιώς η παραγγελία θα ακυρώνετε .
1) Έντυπο Προσωποποιημένης Πληροφόρησης με τα Στοιχεία Μητρώου Επιχείρησης, όπου θα αναγράφονται οι ΚΑΔ της επιχείρησης, από το λογαριασμό της εταιρείας σας στο Taxisnet (σε αρχείο pdf) όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας
2) Αντίγραφο της ταυτότητας του του Νόμιμου Εκπροσώπου της εταιρείας (σε αρχείο pdf).
3) Καταστατικό/ΦΕΚ και τα Στοιχεία Μητρώου Νομικού Προσώπου από το Taxisnet , όπου θα φαίνεται ο Νόμιμος Εκπρόσωπος της εταιρείας(αφορά νομικά πρόσωπα).
4) Εκτύπωση από το TAXISNET με ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας τους βεβαιωμένους λογαριασμούς της επιχείρησης (σε αρχείο pdf) απ όπου αναμένετε και η κατάθεση .
5) Αποδεικτικό ΓΕΜΗ
 
 
Στην συνέχεια το λογιστήριο της εταιρείας μας πραγματοποιεί τους απαραίτητους ελέγχους , για την ορθότητα και διασταύρωση των στοιχείων που μας έχουν επισυναφθεί και ενημερώνεστε μέσω mail για το τελικό ποσόν που πρέπει να καταβληθεί.
Η παραπάνω διαδικασία πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να πραγματοποιηθεί ΠΡΙΝ από τη συναλλαγή και τη διαδικασία τιμολόγησης και η παραγγελία να έχει πραγματοποιηθεί με τα στοιχεία της επιχείρησης.
Η πληρωμή των τιμολογίων βάσει ΠΟΛ.1150/2017,άρθρο 39Α θα πρέπει να γίνεται μόνο με Έμβασμα από Εταιρικό/Επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό φαίνεται σαν επιβεβαιωμένος στο taxis .
Με την ολοκλήρωση της πληρωμής θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το καταθετήριο μέσω email στο info@boutiquetel.gr
Η αποστολή γίνεται μόνο στην έδρα της επιχείρησης και η παράδοση μόνο στον νόμιμο εκπρόσωπο .
Σε περίπτωση που η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, τότε ο ΦΠΑ 24% θα χρεωθεί κανονικά στο τιμολόγιο.
Τα προϊόντα τα οποία δεν υπάγονται στις διατάξεις του άρθρου 39α (Ν.2859/2000) θα τιμολογούνται κανονικά με ΦΠΑ 24% σε όλες τις επιχειρήσεις.
Σε περίπτωση που: η πληρωμή δεν γίνει εντός 24 ωρών από την στιγμή που θα σας ενημερώσουμε η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα και θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα.

 
6. ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ
Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του.
Η εγγύηση για τα παρελκόμενα της συσκευασίας όπως ακουστικά, φορτιστής, καλώδιο usb, κλπ. αλλά και της μπαταρίας διαφέρει από αυτή της συσκευής και είναι μικρότερης διάρκειας.
Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”. Το ίδιο ισχύει και για περιπτώσεις απώλειας συνθηματικών που προορίζονται για την αντικλεπτική προστασία της συσκευής. Σε περίπτωση απώλειας δεν υπάρχει τρόπος ανάκτησης ή ξεκλειδώματος της συσκευής. Τέτοιες είναι οι υπηρεσίες της Apple: Εύρεση Iphone/ipad που ενεργοποιείται μέσω icloud, για συσκευές android με έκδοση πάνω από 5.1.1 μέσω google account, για συσκευές samsung μέσω του λογαριασμού Samsung account, mi account για Xiaomi κ.ο.κ. Σκοπός των υπηρεσιών αυτών είναι η προστασία της συσκευής από κλοπή και έχουν τρόπο ανάκτησης των κωδικών μόνο οι ίδιες μέσω των παρόχων τους.

 
7. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ DOA 7 ΗΜΕΡΩΝ
Σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος επικοινωνήστε με την εταιρεία μας μέσα σε διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του. To ηλεκτρονικό μας κατάστημα διασφαλίζει την αντικατάσταση οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής κινητής τηλεφωνίας που έχει αγοραστεί από εμάς, όταν πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις :
Αν μια συσκευή λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ'αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία
Αν μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στην συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς μέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας - έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα μέσα στο διάστημα των 7 ημερών.
 
Το προϊόν θα αντικατασταθεί άμεσα ΜΟΝΟ και εφόσον πιστοποιηθεί η βλάβη από την επίσημη αντιπροσωπεία ή το service**. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημα.
 
**Για να χαρακτηριστεί DOA μια συσκευή θα πρέπει να μην έχει διαπιστωθεί σπάσιμο/ κακή χρήση και το πρόβλημα να προέρχεται από κατασκευαστικό λάθος. Φυσικά αυτό θα κριθεί εκ του αποτελέσματος των διαγνωστικών ελέγχων που θα κάνει το ανάλογο εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο. Η διαδικασία αυτή διαρκεί συνήθως 10-15 και ίσως πλέον εργάσιμες.
Για επισκευή - service της συσκευής σας απευθυνθείτε στα παρακάτω:
 
Nokia, Samsung, Huawei, LG - η εταιρεία TS Solutions (πρώην Arvato) Διεύθυνση Κηφισού 31Α στα ΚΤΕΛ Κηφισού στον 3ο όροφο, τηλέφωνο επικοινωνίας 2105197500
Apple -  η εταιρεία Infoquest Διεύθυνση Λ. Κηφισού 125 Ρέντη, τηλέφωνο επικοινωνίας από κινητό 2119991260 και από σταθερό 0080044145417
Samsung  -τηλέφωνο επικοινωνίας από σταθερό 801117267864 και από κινητό 2106897691 www.samsung.gr
Sony  - τηλέφωνο επικοινωνίας 80111810810 www.sony.gr 
Huawei  -τηλέφωνο επικοινωνίας 2111988000
Xiaomi   - Μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρο. 
Για να μπορέσει να γίνει σωστά η διαδικασία του ελέγχου , σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προσκομίσετε, το κινητό πλήρες ξεκλείδωτο (pin/μοτίβο κλειδώματος, λογαριασμοί) και αν είναι apple να έχει απενεργοποιημένο το find my iphone , την απόδειξη της αγοράς καθώς και τα συμπεριλαμβανόμενα της συσκευασίας σας (οδηγιών χρήσης,περιφερειακών & αξεσουάρ) .

 
8.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ – ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
 Ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει ,εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού και αφού έχει προηγηθεί πρώτα τηλεφωνική ή έγγραφη ενημέρωση μέσω mail .Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή. Σε περίπτωση κατά την οποία ευθύνεται η εταιρεία μας για την αλλαγή- επιστροφή του προϊόντος τότε επιβαρυνόμαστε εμείς το κόστος επιστροφής.
Τα προϊόντα που προορίζονται προς επιστροφή θα πρέπει :
·         Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης, σφραγισμένα όπως παρελήφθησαν,  συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ
·         Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί
·         Να ταχυδρομηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες
·         Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας
·         Να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο.
 
  
9. Πληροφορίες για τα cookies Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπο μας για τη διαχείριση των περιόδων σύνδεσης, για την παροχή εξατομικευμένων ιστοσελίδων και για την προσαρμογή διαφημιστικού και άλλου περιεχομένου ώστε να αντικατοπτρίζει τις ιδιαίτερες ανάγκες και τα ενδιαφέροντά σας. Επίσης τα cookies μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να συντάξουμε ανώνυμες, αθροιστικές στατιστικές που μας επιτρέπουν να αντιληφθούμε πώς το κοινό χρησιμοποιεί τον ιστότοπο μας και βοηθούν να βελτιώσουμε την δομή και το περιεχόμενό του. Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τις πληροφορίες αυτές. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης για να απορρίψετε ορισμένα ή και όλα τα cookies. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι κάποιες λειτουργίες είναι διαθέσιμες μόνο μέσω της χρήσης cookies και εάν επιλέξετε την απόρριψη των cookies, αυτές οι λειτουργίες ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες.
 
9.1 Απολύτως Απαραίτητα Cookies Τα απολύτως απαραίτητα cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες του, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές ή χρήση του καλαθιού αγοράς. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία του ιστότοπου μας.
 
9.2 Cookies Επιδόσεων Αυτά τα cookies συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο, για παράδειγμα, ποιές σελίδες επισκέπτονται συχνότερα και αν λαμβάνουν μηνύματα σφαλμάτων από ιστοσελίδες. Αυτά τα cookies συλλέγουν συγκεντρωτικές, ανώνυμες πληροφορίες που δεν ταυτοποιούν κάποιον επισκέπτη. Χρησιμοποιούντα αποκλειστικά για τη βελτίωση των επιδόσεων μίας ιστοσελίδας.
 
9.3 Cookies Λειτουργικότητας Αυτά τα cookies επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές του χρήστη όπως το όνομα χρήστη, τη γλώσσα ή τη περιοχή ,ώστε να παρέχει βελτιωμένες και προσωποποιημένες λειτουργίες. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την παροχή υπηρεσιών που έχουν ζητηθεί από το χρήστη, όπως προβολή βίντεο ή χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies μπορεί να γίνουν ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους. Αν δεν δεχθείτε αυτά τα cookies, μπορεί να επηρεαστεί η απόδοση και λειτουργικότητα του ιστότοπου και να περιοριστεί η πρόσβασή σας σε περιεχόμενο του.
 
9.4 Cookies Στόχευσης Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο σε εσάς και τα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών, τον περιορισμό προβολών διαφήμισης ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν αυτά τα cookies για να θυμόμαστε τους ιστότοπους που έχετε επισκεφθεί ώστε να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια μάρκετινγκ είναι πιο αποτελεσματικά και μας επιτρέπουν να επιβραβεύσουμε εξωτερικές ιστοσελίδες και συνεργάτες που σας προώθησαν σε εμάς.